life in the ghetto...

lørdag den 16. februar 2008

Praktik


Hallo derude, hvis I stadig er med...
Der er lidt stille på bloggen for tiden, hvilket for mit vedkommende skyldes, at jeg løber rundt og er forvirret på mit praktiksted, så det er ikke meget, jeg får lagt ud på denne blog.
Men jeg fotograferer stadig - bevares.
Idag har jeg fotograferet 3 cykler og en tom café, og i aften skal jeg til koncert med Teitur.
Yes, det kan jo ikke være Nik og Jay hver dag - hvem jeg forresten stod 5 meter fra i sidste uge...! var så paf at jeg kun kunne tage dette billede, ikke noget mirakel, men solen. AKA: Nik og Jay forblændende mig.. øh.
ses derude en anden gang.

3 kommentarer:

Boline Skovly sagde ...

det ligner mads trolle til højre i billedet?

Tully sagde ...

you guys need to get on the uploading thing. Come on!!! I want to see photographs!!!!

Anonym sagde ...

Viva:

HOT HOT