life in the ghetto...

onsdag den 2. januar 2008

Beijing Subway

Jeg har brugt en del dage på at kører rundt med Subway'en her i Beijing. Fotograferet fra hoften og forsøgt at synke i med mængden. Hvilket er utroligt naivnt, når vi vestlige mennesker, nu ser ud, som vi gør. Jeg kunne lige så godt bøje mit navn i neon og montere det over hovedet. Sammen med klaphatten.

Herunder et par eksempler. Jeg er gået lidt kold, men tror jeg må forsætte projektet. Ja, ja, arbejde, arbejde.

- Emil



















2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hofteskud? Hvad har hende pigen med det store hår og den fine lille sløjfe i så fald gang i?Hun ser da ud som om at være i gang med noget, der træder en smule over grænsen til din privatsfære. På den anden side, har jeg alle dage også været en smule snerpet.....

emilryge sagde ...

Godt fanget, Jakob, den havde jeg glemt. Tror nu mere det er mig, der tramper rundt i hendes privatsfære, men det er en anden historie...