life in the ghetto...

fredag den 14. september 2007

BREAKING NEWS TV2-TORSDAG LIVE





9 kommentarer:

Sara Galbiati sagde ...

hvad i helvede sker der.. jeg forlader hytten - på hytten og så smider alle mændene tøjet...

Sara Galbiati sagde ...

Ps : Danser Michael tyrkisk dans, spørger Peder?

Hannehvatt sagde ...

WAAAUW! Det ville vel ingen ha trodd som så jer kl 22!!! Jeg er mektig IMPONERET!!

emilryge sagde ...

Hvem fanden fandt også på at hente vodka i 7eleven kl 02? Dårlig ide...

Anonym sagde ...

hvis jeg finder ham med vodkaen, så slår jeg ham ihjel.... og dem i syv-11 som solgte den

tyrkisk dans, græsk dans, linedans, kosakdans.... jeg ved det sgu ikke, kan ikke huske det

Anonym sagde ...

Er beæret over at være på hold med fotoer der som jer, kan slippe skægget.
Stor litteratur er undsluppet russiske vodkatåger

Jeg ved at også her er der stor kunst på spil..

især westernstilen tiltrækker mig....

Tully sagde ...

Seriously. I miss the nakedness.

Anonym sagde ...

Alle tiders aften. Lad os mødes ved samme tid næste torsdag ...

emilryge sagde ...

Bevars, samme tid, samme sted. Ja ja.